födelsedag !

Tjja tjja ! :))

det här inlägget äre till min mamma och pappa om dem läser !

jag önskar mig :

1.smink !

2. systemkamera!

3. PENGAR !

4. X-BOX!

5. IPOD NANO! ORANGE , GRÖN , LILA , ELR ROSA

6. cd skivor (bra musik)

7. filmer!
(beck, walander, och mer roliga filmer! )

8. webb -cam

9. skor (typ mina lacost som äre helt ut körda!!!) svarta elr vita!

10. halsband! (ska vara långa!)

11. klocka! (silver) 

12. nytt skrivbord !

13.matta! lila!<3 ni vet vilken!

14. massa parfymer som luktar gott så klart! :))


15. nya stora smink borstar ! till puder !


16. nagel förlängning! aa du fattar mamma ! :) (sånna som fixar så att naglarna blir långa, gör dem fina!! <3 )


17. nagellack! nt turkåst, svvart, rosa, lila !! <3 :)


18. nesisär (stava)


19. ny tak lampa!!


20. skal till iphone!  




elr andra färger !



ps : hare ingen ordning på vad jag vill ha mest osv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0