tjja tjja ! :)

hejjhejj !:)

idag hare jag typ bara varit hemma, och nt gjort så mke ! <3 men imorgon blire det att åka till landet och hare kul med erika och angehh om hon äre hemma (hoppas hon äre det! ) men vi får se vad man hittar på ska vara där hela veckan och jag fyller år på onsdag !men kommer typ inga släktingar tror jaa för alla äre bortresta !  :S not soo funny ! men men ! hoppas man får ngn present! :) fast det jag mäst vill ha äre pengar såå jag kan spara !:) och köpa lite oxå ! :) :*
^^´hoppas jag och erika rider för det var ftt länge sen nu ! :) dåe vill jag ha fabbbbbbi! <3 men men får se om erika vill oxå !

hare bra alla gulliga bloggare! :)

puss puss! :*


Kommentarer
Postat av: Eriiika

Fan!! ska du vara kvar efter söndag!! ?

Shit present har jag köpt till dig men et är en annan grej jag ska göra också ^^

ajja får göra det när du inte ser ;))

2011-07-22 @ 21:24:18
URL: http://eriiikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0